What a day :)

Oh well, mamma och syster är hemma i Sverige igen.
Och jag är redo att gå och lägga mig efter en riktigt lång dag. Vaknade rätt tidigt i morse som sagt efter störd sömn och dolade på lite halvvaket.
Sedan ringde min bror och frågade om jag inte ville hänga med ned på stan ett tag, jo men visst! Så var nere där i några timmar och åkte sedan till ÅC (Ålidhems Centrum) för att handla mjölk, men det blev istället så att jag och Elin tog en fika på det nyöppnade konditoriet. En lång(!) fika!
Sen köpte jag mjölk ^^
Åkte hem till Elin som just flyttat in i en tvåa och blivit sambo!!! Vuxenpoäng - oh yes!
Superfin lägenhet och jättebalkong - gissa vem som kommer bo där på halvtid?!^^
Eller på soliga eftermiddagar - kanske inte halvtid då, men en fem-sexprocentsdeltid iaf, haha!

Kom hem, vispade ihop lite grädde och våffelsmet, ställde fram hallonburken på bordet och då kom Janne över och åt. MYCKET! Fick laga till en ny sats t.o.m.!! :O
Började se Sagan om ringen, men han drog hem och jag fick se filmen ensam. Myyyys, så jag satt med hantlarna!
Just när Sam hoppade i vattnet för att 'simma' mot Frodo ringde mamma och meddelade att hon kommit hem och.. här sitter jag nu.
Utpumpad! Halvdöd!
Fruktansvärt trött!
Ska sova nu! Natti! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0