Barbröstat

Uppvaknad efter helgen; mamma kom i fredags direkt efter skoldagen och stannade till lördagskvällen. Så nu har jag julpyntat och träffat mamma första gången sen i augusti (och före det i maj).
Inte klokt så mycket alltså :p

Har just suttit och kollat igenom alla mail. Typ en miljon undersökningsföretag som skickar grejer hela tiden. Så många miljoner man vinner "om man bara klickar in sig på den och den och den sidan"...
Brukar inte gå in på sådana sidor, hade man vunnit miljoner hade det nog varit känt av alla de som knapprar in sig på dem.
Och är det någon som känner för att skicka någon miljon till mig på julafton eller så, så tas de bidragen tacksamt emot. Det lovar jag :D



Har också börjat få lite småfunderingar rörande de som lägger till mig på FB. Jag kan inte arabiska!
Därför så ger det inget när det är en bild på en barbröstad man vars ansikte jag inte känner igen som lägger till mig. Jag lägger inte till någon av er. Om jag inte ens kan uttyda era namn - kom igen!! :p

(Iofs förstår de som lägger till mig inte svenska, utan måste föra eventuella samtal på engelska, vilket gör att det egentligen är tämligen onödigt att lägga ut det här, men i alla fall! Jag behöver ingen barbröstad man 'utan namn' på FB - jag behöver en barbröstad man, MED namn (och snygga attribut) i mitt hem kl 22.30 om kvällarna.. Det vore tacksamt! :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0