Efterlängtade bilder

Eller?? :p

Anyhow; Ceralia today ;)


Love the outfit - I do^^
På väggen, köpt i Silver Lake, Michigan:
Mirror, Mirrir
on the wall
I have become
my Mother
after all.
-
Och ja, mamma skrattade :D


Min kamera fungerar inte lika bra nu, efter det att den slutade fungera för några veckor sedan.
Det här var den bästa bilden och jag ser hur missfärgad jag är i ansiktet och lite nedanför
- och nej, det är inte smink!
Det jag ville var iaf att visa frisyren - den är HÖG!
(Även om det nu inte blev så tydligt så är den SNYGG också!)

Kommentarer
Postat av: Lena

Tjusiga kläder och frisyr. Spegeln gillar jag också. Hoppas du får en bra kväll.

2009-12-09 @ 19:21:58
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0