Esta es la 'Aurora'

Ljusterapirummet på Umeå Universitet.

Satan, vilken huvudvärk man fick alltså! Allt tog emot till en början, man kände verkligen hur allt det mörka vädret ville hålla sig kvar inombords. Typ "The Battle against the Demons" :p
Sen började det kännas riktigt bra :) Ett tag där, när jag låg och blundade trodde jag faktiskt att jag hade börjat få lite färg på armarna av solljuset, haha!


Hela rummet är klätt i vitt.
Ryggsäcken? En kvinna gick in, ställde ifrån sig den och gick ut :p



Och där är min väska ^^


White board. (Lite kul att någon skrivit dit mitt bloggdomän - höhö!)


En vackert mönstrad zenträdgård - min skapelse, mycket mycket stolt. :D

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh, vad jag verkligen vill gå i ljusterapi. Det hade varit så underbart. Blir avundsjuk.

2009-12-14 @ 20:46:22
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0