First & Foremost:

De har nu släppt vilka Let's dance-paren i årets version är. Se vilka dessa är HÄR :)
Tyvärr var det inga som jag direkt faller för - men kommer nog se några avsnitt ändå. Brukar som bli så!
Även om jag faktiskt lyckats hålla mig från IDOL i år :)



Annars går allting sakta och segt.
Opeppad av allt mörker och samtidigt RINNER tiden iväg. I mean, WHAT IS GOING ON?!
Bara någon vecka kvar till jul och ännu mindre tid till alla tentor ska vara skrivna och hemtentan och B-uppsatsen ska vara klara. Holy cow, liksom!


Plus att mitt hem ser ut som - inte ett bombnedslag, men jag råder alla att inte gå inne med skor du just haft ute hos de blöta höstlöven :p
Good luck with that ;)

/Ceralia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0