Happy HAPPY NEW YEAR


Jag firar inte nyår. Inte i år!

Orsaken till att jag är så seg just nu är att jag är på avgiftning - igen!
Har gått på anti-depressiva och man mår så fruktansvärt illa hela tiden. Försöker övertyga mamma om att jag är sjuk och har feber, så hon ska skriva b-uppsatsen åt mig. Går dååligt!! Mycket dåligt!

Har tänkt sätta mig ned nu sista halvtimmen innan tolvslaget och göra upp en nyårslöfteslista:
* En ovana jag ska bli av med
* En sak jag vill göra
* En sak jag måste göra
* En sak jag borde göra
...

Bara för att ha något att längta till och se framemot i detta nästintill outhärdliga lidande!:/

Vill bara sova dygnet runt - skulle vara uunderbart!

Hoppas nu att ni haft en riktigt fin nyårsafton och att ni får ett underbart 2010!
Jag tror minsann att ni förtjänar det :)

Stor Kraaam
,
Ceralia




bilderna från google.se ;)

Kommentarer
Postat av: Lena

Gott Nytt År! Jag mår mycket bättre. Jag har haft en bra kväll. Men det var tråkigt att höra att du inte mår bra. Det kan vara svårt att fasa ut medicin men jag håller tummarna för dig.

2010-01-01 @ 00:49:55
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0