Jag vet vad jag sa

Ja, jag vet vad jag sa: Att jag skulle börja blogga oftare nu under jullovet. Vilket uppenbarligen inte gått så bra.

Hemma hos mamma i Ursviken, Skellefteå, nu och trodde mig ha glömt mitt mobila bredband i Umeå. Foolish me!
Hittade det nyss. I pennfacket! Of course! Vart annars liksom?! :p

Herregud alltså. Förvirrade Ceralia - hon har det inte lätt.

Hittade den samtidigt som jag höll på att byta om. Så sprang ut till mamma i linne och string för att berätta att jag hittat den. Jag kom ju inte ihåg att jag var avklädd. Men av mammas blick att döma fick jag det åter i minne.
Jättekul..

Tror det seriöst är dags att sova nu. En helnatt.
Känns som att det är behövligt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0