Moget Blondinbella!

Godmorgon!
Sitter just och ser Efter Tio för första gången i mitt liv. Tema denna vecka: Bloggar(e)
Idag: Blondinbella och Storstadspojken.
Hon verkar väldigt mogen i sin roll som mediepersonlighet, inte alls löjelse- eller förargelseväckande som så många säger. :)
Börjar väl bli vuxen!:)



Mode/Design och förargelseväckande beteende i topp bland bloggar.
Samt foto, bak och bröd i sin nisch.

Och vad sysslar jag med? Typ allt utom det xD

Men det är inte jag, så jag kör på i alla fall :D



Återigen bara massa plugg och städ i hemmet idag!
Har skrivit alla julkort, dock inte skickat dem. Plus att jag borde slå in lite julklappar.

SNART JUL!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0