Morgon6

TV6 på morgonen innan kl 6:
(nu kanske alla sett det förutom jag, men sorry to say so: är verkligen ingen morgonmänniska:p)


Detta är en hypnotisk skylt.
När du läser detta kommer du
att somna och sedan vakna upp och
veta att sändningarna startar snart.

Lite julstämning till höger om TV:n - men nu är det mycket mer. Funderar på att ta en "bildvända" runt lägenheten. Älskar den så fruktansvärt mycket alltså, haha! Helt perfekt i mina ögon.
Och med den 'nya inredningen' allt det juliga (och soffan!) så borde jag verkligen få skryta lite med allt.

Vet att man inte får skryta, men jag VILL!
Hoppas det är okej ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet att du vill se:



http://LaurenConradVsKristinCavallari.blogg.se

2009-12-09 @ 23:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0