4th of July

Stort firande ute vid poolen nu. Kan bara delta vid sidan av. Tack och lov hade jag inte lunginflammation utan bronkitus pa engelska: bronkitinflammation?? Who knows!?
Fick lite mediciner (dyra, oh yeah!), sa nu borjar det kannas battre.

Har verkligen varit sjukt dalig pa att uppdatera sedan jag kom till USA. Liiiite daligt samvete man har alltsa!
Kollade in pa Bloglovin' tidigare idag och ar just klar med att lasa alla inlagg, runt 150 stycken (vilket ar ungefar en veckas bloggande).
Orsaken till att jag kunde gora det nu ar att jag tagit upp en av flickornas laptops till mitt rum pa the 3rd floor, som det kallas och jag har nu kunnat sitta relativt ostord. Och nej - den kommer inte vara saknad. Anna (10) har den vanligtvis liggandes pa en av sofforna i vardagsrummet och hon anvander den typ aldrig!

Tidigare idag gjorde jag aven ett litet office space i rummet. De har ett skrivbord som "forlangs" av en hylla och fotografier i tusental (nastan), sa jag flyttade over alla foton till hyllan och tog skrivbordet i besittning!
Kristie (mamman i familjen) sa att hon gillade hur rummet sag ut efter 'ommobleringen' sa jag antar att allt ar okej.

Tanker ta mig en tur ned till poolen nu och se vad alla haller pa med.
Forhoppningsvis finns det lite mat (jag kommer vara "Amerikafet" nar jag kommer tillbaka efter all skrapmat xD)

Skriver senare (dock inte FOR sent hoppas jag! *skammes*)

Och - visst ar det fult att skriva svenska utan a, a, och o... Ni forstar vad jag menar ;P

Take care y'all!! // Cee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0