What a ride ;D

Nar jag satt pa planet visade det sig att det skulle bli en riktigt trevlig resa.
Killen framfor mig var halvsvensk/halvfransk och amerikanare sedan tio ar tillbaka - och HET som attan!!!!
Shit alltsa. Inte latt vara tjej jamt ^^ Dock ar han bara 18, sa.. Borde val egentligen inte tanka nagot alls 0:-) Hehe!

Iaf, tillbaka i Raleigh nu. Varit ute pa WingNight och pratat med familjen Nystedt samt suttit framfor datan. Man har val ett liv ;P
Helt avliden dessutom. Var langesedan jag kande mig sa trott som jag gor nu. Men ska inte klaga. Om allt ar som det brukar vara har, sa vaknar jag inte nar de gar upp pa morgonen och kan sova ut! Mm, wonderful thought!

Borde ta och lamna datorn och sidan nu - ga och packa upp och gora fint har runtomkring. Kom dessutom hem till en helt nystadat rum!! Fab ;D Stadpatrullen glomde inte the 3rd floor denna gang - thank God!

Ska se om jag hinner med att lagga upp bilder ikvall. Kan handa att jag faller ratt ner i sangen om typ nagra minuter bara :O

Take care, hunnies!
Cer

Kommentarer
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN - foto & kreativitet

Nejdå, idag känns det bättre !

Det var bara en sån dag igår :) Hoppas din dag blir en toppendag !!



/ En tjej i storstan

2009-07-21 @ 13:43:43
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/
Postat av: ♥ Denise

hehe naw vad ni är söta, den där kommentaren räddade hela min dag, tusen tack :)

Kram på dig och hälsa killarna ;)

2009-07-22 @ 06:52:01
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: HHANNAH;

Svensk, Fransk och amerikanare? :O Best of three worlds xD

2009-07-22 @ 15:38:06
URL: http://hhannahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0