FARDIGPACKAD!!

Bada mina vaskor ar sprangfyllda! Skamtar inte - var tvungen sitta pa den ena for att fa laset att ga igen. Shit, alltsa! Maste snarast fa mig ivag till Raleigh och fixa ihop ett litet "paket" att skicka hem till mamma i Skelleftea!

Sista timmarna i New York. Kanns vemodigt. Har varit sa underbart kul att vara har! Och DYRT! Kollade nyss upp mitt bankkonto. Har bara drygt 600 kr kvar och taxiresan kostar runt 300, sa... Nagon som onskar donera?^^

Ska tvardra ned till baren igen, ta lite bilder av den (vilket jag inte gjorde igar kvall, tyvarr) och sen ar det dags att dra.
Langtar fortfarande hem till lagenheten i Umea, funderar pa att kanske dra dit i borjan av augusti trots allt. Mitt hem, mitt HEM!

Naja, drar nu! Skriver senare
och hoppas pa att lagga ut bilder.
Det ar dock mandag, vilket i Raleigh och familjen Nystedt innebar WingNight, sa antar att det ar dit vi ska nar jag kommer tillbaka ^^

Kram pa er!
Take care,,
Cer

Kommentarer
Postat av: Miss Dramaqueen

New York verkar coolt! Bor du där eller?=)

2009-07-20 @ 21:04:33
URL: http://itisart.blogg.se/lisa
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Åh, synd att du ska åka därifrån, men du verkar ju ha haft en rolig tid där och det är ju huvudsaken! Kram!

2009-07-21 @ 00:43:42
URL: http://myphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0