God Eftermiddag Fran New York

Har fortfarande inte kunnat sova en natt sedan jag kom hit. Vet inte vad det ar, men det ar nagonting som gor att jag bara inte kan somna in :S

Langtar lite smatt tillbaka till Raleigh, GUD vad Patrik kommer mobba mig - for min egen skull hoppas jag att jag sover i tre dagar, sa jag orkar med nagonting igen!!

Stryker det jag sa igar att jag skulle gora idag. Eftersom jag ar sa slut tankte jag packa ihop alla tillhorigheter, sortera ut och stada till o.s.v. idag. Tankte ta en heldag och lagga upp bilder pa bloggen och bara vara.
Tankte, tar jag det lugnt idag sa orkar jag forhoppningsvis med en heldag pa Manhattan imorgon!:))

Snart tillbaka
- och da MED BILDER!!!


Kommentarer
Postat av: Karin

tack:)

Hoppas du har en fin lördagkväll:)

2009-07-18 @ 19:43:34
URL: http://Karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0