God morgon :)

Har ar klockan bara 9:30 AM sa jag har inte daligt samvete over att saga det ^^

Kristie vackte mig runt halv sju imorse. Hon skulle aka till FL och gick upp for att hamta vaskan.
(Brukar man inte packa dagen innan?) ((Speciellt om man ska upp sa tidigt pa morgonen?))
Naja, jag overlever nog. Kanske...

Vad hander annars idag? President Obama kommer pa besok har i Raleigh, fast downtown. Kl 11.45 am kommer han befinna sig pa Broughton High School. Lite spannande sadar, hehe!
Pa newsobserver.com kan man lasa att "all tickets for the event have already been claimed" - overraskning nagon? :p

Funderar pa att kanske fara forbi bara for att se om man kan lyckas se honom och kanske ta en bild?
"Bara for att" :D
Fast med min vanliga tur kommer jag inte se nagonting alls :p

Nu ska jag iaf ga och gora mig redo for dagen. Far se vad som hander och sker framover ^^
Cer

Kommentarer
Postat av: N O E S C A P E

sv: Aww, TACK SÅ MYCKET SÖTA DU! :D

Gud vad söt du är, så himla kul att höra

av dig! Vad görs då?

KRAMAR PÅ DIG!

2009-07-29 @ 19:45:01
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: Karin O

tack:) hoppas du får en fin kväll!:)

2009-07-29 @ 22:17:34
URL: http://Karinolofsson.se
Postat av: NAISY- Anna i landet Upp och Ner

Oooo, presidenten! :)



SV: Ja jag har varit i Nya Zeeland, älskar det!!

Konservativ syn på familjen kan nog stämma, jag vet inte riktigt hur det är i Nya Zeeland men här kan det nog stämma till viss del. Vilket jag trivs med.

Det är bara roligt med frågor! :)

2009-07-29 @ 23:14:27
URL: http://naisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0