Min slo:dag!!

Finally, jag ar nu ikapp med Bloglovin' (igen!). Valdigt dalig pa att halla mig framme nar jag antligen ar dar.
Riktigt trott nu, har varit en riktig slodag. K, P, M och A har suttit och sett filmer hela dagen - tror de hann se en fem-sex filmer. Nu verkar dock hela familjen vara pa vag i sang.
Sjalv har jag lekt lite ordpussel, last en bra bit in i "Sofies varld" av Jostein Gaarder och FORSOKT lagga upp bilder pa datorn, sa jag skulle kunna lagga ut nagra pa bloggen. Detta ledde dock till att datorn fick en blackout och var tvungen att uppdateras i typ tva timmar innan den kunde anvandas igen. Och nu ar jag bara for trott!!! *gaspar*

Funderar dessutom pa att borja skriva pa engelska igen.. Avskyr verkligen denna 'daliga' svenska!!

Forhoppningsvis ska det ga att lagga upp bilder imorgon istallet. Wish me luck!

God natt nu (eller god morgon for er, vilket som), bloggers
Take care/
                  Cee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0