MJ MCD PICS JAP CAM

Dagen har gatt till Michael Jacksons ara. Har suttit klistrad vid TV - men faktiskt bara gratit vid tva enstaka tillfallen (annars brukar jag tomma alla vattenbehallare i min kropp^^). Forsta gangen var vid Brooke Shields tal. So heartfelt!
Och andra nar Paris sa sitt officiella farval till sin pappa. Guuuud, sa fint det var! Vilken modig flicka!!
Om han sag henne dar hon stod, sa kan han nog inte ha varit mer stolt over henne - liksom, herregud!, JAG kande mig stolt!!

Direkt efter (typ en halv minut) kom Morgan hem fran skolan, sa har suttit ute med henne, Chase och Devon pa farstutrappen och snackat lite skit :) Mys!!^^
Men teen drama blir latt lite jobbigt i langden, sa jag gick in och satte mig har *hej hej*.

Har tyvarr inte hunnit med att sortera nagra bilder idag, hoppas kunna klara av en bit till ikvall och kanske kanske kanske aven hinna lagga ut nagra.
Hade tagit 515 bilder och har bara sorterat till 252 hittills, sa det finns lite att gora!!
Fick iaf over de till datorn, bara DET ar ju en bravad!

Om ungefar en timme drar vi ivag pa restaurang. Ska aka runt 18.10. Blir japanskt och uppenbarligen ar det en san dar servering dar de slanger upp fisken och filear den i luften, eller vad man nu ska saga :p
Ska ta med kameran, sa far vi se om det blir nagra bilder eller ej. Det borjar iaf vara pa g nu!!^^

Ska ta och stada till i rummet mitt lite nu. Vet inte riktigt vad som har hant, men det ser rent helvetiskt ut har inne.
Eller nej, det gor det nog inte egentligen, men ska anda plocka undan ^^

So, bye for now from Raleigh, North Carolina! :))

Kommentarer
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Du verkar ha det roligt i USA, och det gläder mig! :)



Sv: Du var riktigt duktig på att se vad det är på bilden, ja, det är en björk och snö som yr ner! :D

Haha, jag tycker inte alls att jag är lik min bror, men så tycker jag också att jag inte alls är lik min pappa, men det tycker alla andra ;)

2009-07-08 @ 10:37:48
URL: http://myphoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

oh thanks:)

ha en finfin onsdag!!

2009-07-08 @ 10:57:30
URL: http://Karinolofsson.se
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Ja, eller hur :D

2009-07-08 @ 22:31:43
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: natta

såg din kommentar lite sent :( men läste endå att du såg den

2009-07-08 @ 22:44:52
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0