Nar fantasin skenar ivag

Tillbaka efter babysittningen. Fem timmars "jobb" - 60 dollar i lon - MKT bra :))

Lite skumt bara. De (mamman och pappan i familjen) hade sagt att jag skulle sitta barnvakt at tvillingar och nar jag kom dit var det ett par sma ljusa killar (ca 18 manader gamla) och en trearig kille som var tre och ett halvt och morkhyad.
Min forsta tanke var sjalvklart att de adopterat honom eller att han var fran nagon av tvillingforaldrarnas tidigare forhallanden.
Det som jag hade svarare att inse var varfor de hela tiden "glomde bort" 3,5-aringen nar det gallde vilka tider som gallde och vad som skulle goras och aven varfor det fanns bilder pa tvillingarna over hela huset och bara EN synlig pa "storebrodern", i trappuppgangen..

Borjade tanka saker som "Shit, tank om de inte kunde fa barn fran borjan och sa adopterade de ett, vilket ledde till att nar de senare fick EGNA barn, sa 'angrade' de adoptionen."
Fast alltsa, inte angra-angra, men typ att de stotte ut honom och alskade sina biologiska barn mer.. eller nat.
Ni vet hur det blir nar fantasin skenar ivag med en...?! :S

USCH, sa fel jag hade! Det visade sig att den har treariga pojken var pappan i familjens barnbarn(!!). Det var hans 22-ariga dotters lille son.
Jahaja, dar ser man. Kommer bli generationsdilemman senare, da den nu 3,5 arige pojken borjar inse att de nu ettariga tvillingarna ar hans morbroder.

Fast.. De kommer nog over det ocksa! :)

Kommentarer
Postat av: Kamilla - Fotoblogg

Sv: Tusen tack, verkligen!

Glädjer mig att höra :)

2009-07-24 @ 14:05:32
URL: http://kamillush.blogg.se/
Postat av: Lena

Jag skulle också vilja uppdatera min design. Får se om jag kan göra lite under semestern om jag orkar. :)

2009-07-24 @ 23:06:38
URL: http://[email protected]
Postat av: sandraochsofia

kikar in.. :)

2009-07-24 @ 23:30:19
URL: http://www.metrobloggen.se/ohmydays

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0