Tva SMS bara :)

Ett ar fran en av Morgans vanner som skickade ett roligt textmeddelande till mig:

"Hey baby, it's me. Wanna come over to MySpace and Twitter my Yahoo 'til I Google all over your Facebook?"

Okej, jag ma ha dalig humor, men det har var faktiskt kul!! HAHA!!:D


Och ett annat som Sofia (7) i NYC skickade till sin mamma fran min mobil, nar mamman var pa jobbet:

"Hello mamma what are you doing right now . are you having fun . are you at school or work . tell me everything you can . love Sofia xoxo
p.s Thomas loves you to."
(July 17, 11:31 am)

Hur sott ar inte det att fa av sin dotter? Till och med jag blev gratmild. JAG VILL OCKSA HA ETT SANT MEDDELANDE AV MIN (framtida) DOTTER!!!
*sentimental*
Behover jag tillagga att Malin (mamman) ocksa var valdigt rord? :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0