Vackert & Jobbigt

Lang kvall. Fick tvatta om tva maskiner.
En mork och en sangklader...
Segt!
Detta p.g.a. lillan i familjen lagt in sin sandiga och grasiga ryggsack i torktumlaren..
Kul? Neeej..

Iaf, fragade henne varfor hon la in den dar. Hon sa att det lag redan klader dar inne som ocksa skulle tvattas sen.
Halla? Vet inte en 10-aring om att man tvattar kladerna i tvattmaskinen innan man TORKAR dem?
*Aningen bitter, forlat*
Det gjorde ju som egentligen ingen storre skada, bara jag som ar trott och kanner mig aningen tjurig.
Meeeen.. sant som hander.

Iaf fyller mamma ar imorgon (eller idag for er Sverigebor :p), sa ska ta och lagga mig nu sa jag kan ringa till henne tidigt pa morgon (MIN morgon) och sjunga sa vackert sa.
Ne, ska bara halla tyst. Min mamma uppskattar inte skonsang!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0