Vilket firande xI

Mitt i nationaldagsfirandet blev jag grymt illamaende, kande mig yr och svimfardig. Gick upp och la mig och vaknade tva timmar senare.
Nu smalls det raketer for fullt har ute (kl ar bara tjugo i tio pa kvallen har) och jag gick precis in igen.
For mycket folk dar ute och for lite ordning. Klarar inte av att se smabarn i stort sett springa ratt in i raketer dar foraldrarna sitter pa en stol bredvid och tafatt ropar lite halvlatt pa sina barn.
Usch nej, foraldrar maste ta sitt ansvar. Halla i barnen om det kravs for att visa pa att det inte ar okej att ga emot saker som kan orsaka barnet stora skador... Christ!!

Sa jag gick in ^^
Kandes lattast sa.
Ska ta och satta mig ned med lite pyssel. Vill ha mysstund och lugnt, med andra ord har jag nog inte aterhamtat mig sa mycket som jag trodde fran sjukdomen.

Da passar det bra med en pysselstund, right? ;)

Take care, olives!!:)
//Ceralia

Kommentarer
Postat av: NAISY- Anna i landet Upp och Ner

Bor du i USA? Hur länge i så fall?

2009-07-05 @ 04:58:26
URL: http://naisy.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej. Jag tänkte lämna ett litet avtryck när jag ändå var inne en sväng på din blogg :)

2009-07-05 @ 14:36:04
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN - foto & kreativitet

Jag har sagt det förut & jag säger det igen ; Jag blir alltid lika glad när jag går in på bloggen och möts av dina kommentarer :)

Hoppas att du mår bättre nu föressten .. & jag hade nog gjort lika som dig - gått in istället för att se barnen springa runt raketer.. Usch, livsfarligt ju !

2009-07-05 @ 14:39:22
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0