Boys all over

Skriver pa svenska denna gang eftersom det kanns mer hemlighetsfullt. Sitter i ett rum just nu med fyra pojkar i aldrarna tolv - sexton. De forsta jag hittills traffat i USA som ar lite som de folk jag vanligtvis hanger med i Sverige.
Och med tanke pa att jag mestadels hanger med pojkar darhemma i MIN EGEN alder kan jag bara saga att de inte forandrats mycket sedan denna aldern.. GOSH!!!

Naja, ska aterga till att snacka med pojkarna nu, innan det ar dags att ga hem och sova. Verkar bli en dag i poolen imorgon!
YAAY!

Naja, skriver mer senare, har inget Internet hos Patrik och Kristie just nu, det kommer pa mandag. Sa tills dess far vi se. Har dock tagit runt 500 bilder som jag maste sortera snart och lagga ut pa bloggen. Kanner mig gryyyyymt seg!!!

Oh well, ska natta pojkarna nu, av deras humor att doma ar det nog laggdags for dem och dags for mig att ga hem.

Take care,,
Cer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0