Ett nytt försök


Hej till er som läser detta!

Är inte riktigt säker på hur allt går till på den här bloggen, men ska nog lyckas lista ut det, tids nog.
Har haft ett antal olika bloggar redan, men inte riktigt funnit mig tillrätta. Så tänkte ge det här ett försök!

Lite om mig själv: Över Internet kallar jag mig Ceralia. Det är ett konstruerat namn, men står inte ut med mitt riktiga, så det får bli så. Jag är född -87 och blir med andra ord 22 senare i år (närmare bestämt i den åttonde månaden).
Kommer från Skellefteå i grunden, men bor för närvarande i Umeå, där jag pluggat sedan gymnasiet innan jag bestämde mig för att ta ett studieuppehåll och söka jobb denna termin, vilket inte lyckades nämnvärt.

På min tid som universitetsstuderande har jag hunnit med ett antal språkkurser, bl.a. Engelska A och B samt Spanska A och har sedan påbörjat Socionomprogrammet och tagit mig igenom de två första terminerna innan mitt "avhopp".
Mest troligt är att jag går tillbaka till studierna redan under nästa termin. Får se vad som händer innan dess. Förhoppningsvis föreligger en lång varm sommar!!

Jag vill med den här bloggen göra ett nytt försök och börja om på nytt.
Skriva om saker som intresserar mig och inte försöka mig på något som inte är jag
- och samtidigt utveckla min person och karaktär, så jag klarar ge mer i framtiden.
Det ser jag fram emot!

//Ceralia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0