Ansökningen avklarad =D


Har dragit ut på att göra den här ansökan i två veckors tid. Trodde det skulle ta foreeeever att fylla i den. När du laddar ned foldern står det "Läs igenom detta" och sedan är det 83 sidor med information...
Tänkte "Nej, jag skippar informationen nu" och går direkt till ansökan. Klart på tio minuter.
Och svar på om ansökan blev godkänd eller avvisad på en halv sekund!
Jag blev GODKÄND!!

Din ansökan har godkänts och du kan resa till USA under Visa Waiver-programmet. Detta svar garanterar inte att du blir insläppt i USA; Customs and Border Protection (tull och gränscontrollen) kommer att vid ankomst ta det slutgiltiga beslutet.
(Observera att stavningen på tull- och gränskontroll inte är min!)

Sådärja. Bara packa väskan och sen dra iväg då alltså? :D
I wish!
Måste vänta i en dryg halv månad till..
Skönt att ha vissa steg avslutade iaf ;D Som typ pass, biljett och ESTA-application.

Kramar =))))))

Kommentarer
Postat av: JULIA AMANDA

HÄRLIGT!



nej det är inte min egna häst utan en utav de jag arbetar mer för tillfället :) Själv äger jag ett arabiskt fullblod men hon är utlånad nu eftersom jag snart ska flytta och inte kommer kunna ta med henne.

2009-05-11 @ 21:04:02
URL: http://juliaamanda.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa -änglamamma och gravid

Åh, gratulerar! Gissar att du kommer få uppleva många äventyr!:.))

2009-05-11 @ 22:49:09
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Jennie

Sv: Tack så mycket! Haha jo jag lyckades städa toaletten idag.. det var på tiden kan jag säga! Men nu är den fräschare än någonsin! ;) Nu är det "bara" mitt rum kvar...haha!





Åh vad roligt! Jag vill ju också till USA..

2009-05-11 @ 22:53:53
URL: http://jenniesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0