Buss och dating

Tillbaka nu efter en lång eftermiddag på Ersboda.

Var förbi på Fibona Group och gick sedan till Willys och handlade en massa(!). Min kusin kommer ju över i helgen och även om hon sagt att hon äter "allt" så vågar jag inte chansa riktigt. Hon är ju ändå 14 - inget anklagande, jag vet bara hur JAG var som 14-åring.. *inte bra*
Köpte bl.a. glass där som hann smälta en del under den timme det tog tillbaka till Carlshem, men ingen större skada skedd, tror jag. Nu fryses den igen!

En kille på busshållplatsen från Willys fick min uppmärksamhet. Jag kände igen honom och misstänkte att det var från Skeå, vilket jag senare fick bekräftat att det var så! Vi log mot varandra och så och sen när vi gått in i bussen satte han sig ned bredvid mig.
Vi pratade på väg in till stan och han tog sedan mitt nummer och sa att han skulle höra av sig - vilket han redan gjort, så jag antar att jag har en "typ av" dejt ikväll!! Vi ska träffas på en fika åtminstone ;)
Det roliga med den här killen är att jag tyckte han var jättesöt när jag såg honom tidigare (i Skellefteå), eftersom han är så kopiöst lik Adrian Greenier, so.. ;)
Ska äta middag nu så jag hinner bli lite småhungrig åtminstone till ikväll.

Skriver senare :D
//Cer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0