Disig morgon i Umeå + hur daten gick

med tyst löfte om sol! :)

Och för er som möjligen undrar ska jag säga att: Ja, det var jag som tog bilderna. Var uppe och ute redan 06.50 i morse och cyklade omkring. Första bilden är översiktsbild över sjukhuset från bron som ansluter östra Umeå till Öst-på-Stan och den andra är tagen över bron.. *ifall nu någon inte förstod det*

Och dessa är tagen på en mindre bro som i sin tur är ansluten till den större bron med bara en mindre gång- och cykelväg emellan.

Efter sjukhuset fortsatte jag hemåt - och hittade detta nedbrunna skjul på Historiegränd:

Bilderna är tagna medsols och där jag stod på sista bilden luktade det verkligen extremt bränt!
Vet inte alls när detta skedde - läser inte VK/VF, utan nästan enbart Norran - vilket kanske är dumt eftersom jag inte längre tillhör det området 0:-p
En (vild) gissning kan dock vara att branden skett i samband med valborgs-/1:a maj-firande, men har ingen aning.

För övrigt: Den s.k. dejten igår gick rätt bra till största delen; han är väldigt trevlig och ser mycket mycket bra ut. Det som jag tyckte var jobbigt (för jobbigt) var att han ville bestämma hur jag skulle sitta o.dyl. Liksom han ville att jag skulle luta mig mot honom - och okej, jag gjorde det, men sen ville han att jag skulle lägga huvudet mot hans axel - vilket för mig blev i en väldigt oskön vinkel och då jag lyfte upp huvudet därifrån tryckte han ned det igen... Han ville också att min kropp skulle lutas mot honom på ett visst sätt och försökte dra i mig, tills han var nöjd... Ursäkta mig!!
Nej, han får vara hur trevlig och snygg som helst, men när någon som försöker bestämma över min kropp så pass fysiskt --- BYE!

Sådärja, här har vi en clean update om vad som skett sen sist. Funderar på att lägga mig ett tag - den kalla motionsrundan i morse, har börjat kräva sin rätt!
Skriver senare,,
Cer

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

bra där att du sätter ner foten - din kropp- du bestämmer!



och tack! va kul att du gillade min blogg

2009-05-07 @ 09:35:51
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

Tack så mycket :)

Jaa det gjorde dom, enormt dumt :O Jaa eller hur, tycker kanal 5 börjar bli lite dåliga haha:P

2009-05-07 @ 09:48:41
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/
Postat av: Elin [ d i zz y l i c i o u s . b l o g g . se ]

Haha, vilken karl! Du ska väl få bestämma hur du vill över din kropp, om hur du ska sitta osv...

2009-05-07 @ 10:30:17
URL: http://dizzylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0