Don't want to be all by myself.. anymoooooore

Eller så är det kanske lite småskönt att vara ensam igen. Nog för att Ewe gärna fått stanna några dagar till.
Hon är så jäkla härlig alltså, så pratglad och mysig. Man blir så G.L.A.D. av att ha henne i närheten :D:D

Utöver det då?
Snart uppe i 200 inlägg att läsa på Bloglovin' - feel free to add me at anytime!
Ska dessutom svara på en massa kommentarer och fixa det sista inför resan.

Som går till USA för er som undrar: Och där till Raleigh (N.C.), Washington D.C., New York, Michigan och mööjligen Florida - får se! :)

Nåja, imorgon gäller "samma" som idag: Upp tidigt och åka iväg till jobbet och sedan en massa grejer inpå sena kvällen.
Dock bara två arbetsdagar kvar nu, sen helg. Dessa planer har ändrats, men berättar om det senare.
Nu ska jag sova innan jag faller ihop vid datorn :p

Sov gott bloggers
Puss
Cer

Kommentarer
Postat av: lisette

Hejsan :)

tänkte berätta att jag har en outlet som jag säljer lite kläder, skor och smycken och så på :) Kan alltid ta dig en titt genom att gå in på adressen nedan..



Http://Lisettee.blogg.se/outlet



är du intresserad så skriv tillbaka till min vanliga blogg eller outlet bloggen så svarar jag så snart som möjligt.. Tack så länge..

Kramar Lisette

2009-05-28 @ 11:05:01
URL: http://lisettee.blogg.se/
Postat av: Daniel

Oj lika mycket som jag brukar läsa.



Nu ska jag fortsätta läsa din oxå eftersom du skriver så bra!

2009-05-28 @ 14:35:03
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Lena

Älskar Washington DC och New York. Besök Boston om du kan... Den staden är en klar favorit!!! Men se upp i Washington...

2009-05-28 @ 19:02:37
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0