En dag tillägnad 'the US trip'

Morgonseg som vanligt. Behöver få tag på något som kan dra upp mig ordentligt!!
Har tillbringat morgonen med att läsa Honungsbiets hemliga liv - Läs Den!

Hade fått ett mail från USA där de efterlyser mitt svar på deras förra mail, vilke jag inte svarat på ännu. Försöker ordna ut i vilken ordning jag ska fixa allt *gaah*

Tänkte såhär: * Drar till polisstationen och hämtar ut mitt pass (vilket dessutom bör ge lite motion) * Kollar upp reseförsäkringar via Internet * Åker tillbaka in till stan och fixar med resebyrån (vågar inte göra det helt själv, eftersom jag inte har rest sedan jag var nio och då var det ju inte jag som fixade saker och ting) * Sedan hem igen och fixa ESTA-ansökan * För att efter detta kunna skicka ett mail till Kristie och berätta hur allt går.. Låter det som en bra idé? *väntar på jakande svar* ... Ah, det låter bra! :)

Ska skicka ett mail nu till VIVA och sedan drar jag till Polisen.
Höres!!
//Cera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0