Fm - puts väck!

Blev aningen sent igår, som man kan se på klockan här nedan.
Efter middagen blev det både Edward Scissorhands och Braveheart. ^^ Sweet! ;D
Detta tog jag från en bro på Teg in mot stan lite sisådär halvtidigt i morse:
Ifall någon inte ser så står klockan på tjugo i två - *älska nattens belysning!!*

Tog även dessa bilder mellan Östteg och Ön


Har just upptäckt att det verkar som om jag gillar broar en del ^^ I övrigt gillar jag vatten och elektriskt ljus :p

Nåja, kom iaf hem ett tag efter två (rättare sagt: otaliga bilder senare), dock frös min kamera igen efter ett tag, bilderna blev helt svarta och jag kom på att det nog var lika bra att bara dra hem med en gång.

Vaknade kl 7 i morse; tänkte 'nej nej NEJ' - och somnade om. Vaknade elva och tänkte 'hm, okej:)' och innan jag vet ordet av vaknar jag igen klockan 13.07 och tänkte 'shit, faan'. Det enda jag såg då jag vaknade var ett enda virrvarr av färger och ränder; vertikala och horisontella. Huvud = bortgånget!

Nu är klockan halv tre om två minuter och jag borde göra mig klar för den dag som snart är slut . . .
Nåja, det kan ju inte "alltid" lyckas :p

Kramar,,
Cer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0