Goder morgon



Vaknade halv tolv. Mitt besök började jobba kl 8, så det blev uppstigning runt halv sjutiden. Sen vet jag inte riktigt vad som skedde, förutom att klockan var 11.29 när jag kollade upp nästa gång.
Haha, men det var skönt! Självklart innebär det också sömnen och inte bara gårdagen ;-p
Får se hur det blir framöver med honom, känner mig väldigt osäker...



Resten av dagen då? Fikat med Daniel blev inställt, det är molnigt ute även om det är ljust, så.. Kanske tillbaka till sängen? :D Nej, retas bara, DET blir det inte. Ska gå och göra mig klar dock. Kommer ju alltid på NÅGOT att göra!

Kramar,,
Ceralia

Kommentarer
Postat av: Elin Veronica P

You slut!



2009-05-02 @ 12:46:02
URL: http://elinveronicap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0