He..he . .

Har missat några dagar här nu!
I förrgår hade jag ingen som helst tid att vara inne, igår kväll försökte jag få mig in men var då i stugan och uppkopplingsmöjligheterna var lika med noll. Trist, men sant.

Idag har jag varit i stugan med mormor och morfar och senare även mamma, som dessutom nu följde med mig hem för att stanna över natten. Hon ligger nu på soffan och jag antar att hon sover, vilket jag också borde göra, men som jag inte gör.
Iaf, så bär det iväg imorgon!! :))))
Åker med planet från Umeå kl 9.40 och landar i Sthlm 10.40. Kl 13 åker jag från Sthlm till Philadelphia och är framme där 15.55 (tror jag det var) lokal tid, vilket är fem i nio på kvällen här och åker sedan (vet inte när) till Raleigh/Durham Airport där jag landar kl 20.03 (även det lokal tid, så klart) - i Sverige: 02.03.
Om allt går som det ska vill säga.

Känner mig fortfarande grymt nervös med tullen. Tänk om jag blir tillbakaskickad direkt!!
Usch nej, vill inte tänka på det, men det är ju just det man ändå gör.

Var dessutom inne på Bloglovin' nu - har 278 olästa inlägg från de jag följer.. Oh no, sluta skriva nu så jag hinner ikapp!!
.. Tack! ^^

Har dessutom kollat igenom mail både via MSN och FB - hade visst kommit upp i en fin tvåsiffrig ställning - men har ju faktiskt bara varit borta från datorn i två dagar... drygt!!

Nåja, ska kolla lite blogginlägg. får väl se hur mycket man orkar med. Har tänkt att försöka vända på dygnet lite nu och sova på planet imorgon. Hoppas det ska hjälpa jetlagen. I värsta fall får jag väl sova en tre-fyra dagar extra :p

Kram på er alla!
Och sweet dreams, bloggers!
/ Cer

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Hej du är jättesöt

2009-11-03 @ 12:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0