Hola todo el mundo

Eller nåt ^^

Är fortfarande kvar i "tjänst" som kontaktperson. Blev bjuden på middag här; grillat med potatisklyftor - vem kan tacka nej till det? :)
Sitter inte och ignorerar henne nu. Hon diskar efter maten, så frågade om jag kunde låna Internet ett tag! *snäll*

Har haft jätteroligt hela dagen, kollat på en massa böcker och filmer m.m. och gjort en massa olika tester ur ungdomsböcker - riktigt kul ändå! :D Längesedan man gjorde något sådant här!!

Hörde i fredags talas om att Edwars Scissorhands går på TV4+ ikväll och har siktet fullständigt inställt på att se den ikväll. Sen sooooova - behöver det! Kalla mig lat om ni vill, men jag kan försvara det med att mitt hjärta inte orkar så mycket på en gång och denna vecka har varit såå intensiv med sina dumma dumma dumma tidigamorgnar.

Nåja, dags att kolla TV-guiden, plus att hon nog snart är klar med disken.
Gotta Goooo - Ciao!

;)

Kommentarer
Postat av: Angelica

hehe ingen tackar nej till grillat :D

2009-05-17 @ 13:29:58
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0