Hola

Spenderar min dag halvsovandes.. Gör ingenting, vill inte göra någonting, borde göra en hel jävla massa - som kan läsas om i förra inlägget.

Har dock bestämt mig för att dra iväg nu. Behöver dock inte åka till polisen eftersom den grejen jag hittade på nätet uppenbarligen inte införs förrän den 28 juni 2009. Vilket jag inte behöver oroa mig för - har ju redan mitt pass. *Yay!*

Ska lyfta på kroppen nu och förflytta mig utomhus i svala luften.. Kommer att kännas skönt när allt är klart! Kommer att kännas skönt när allt är klart! Kommer att kännas skönt när allt är klart! Kommer att kännas skö... (Ni fattar! Dagens mantra, eller nåt!^^)

Hörs senare!!
Adiós!!
//Cerii

Kommentarer
Postat av: HANNAH

Ja visst är den snygg, vill beställa men sist var min frakt på 300 spänn för forever21.. värdelöst!

2009-05-19 @ 15:48:39
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0