I feel so disoriented

MITT INLÄGG #200

Har försökt göra rätt idag, åkte ut för att ta hand om en massa småsaker och insåg snart att jag inte skulle klara mig hela vägen ned till stan med de pollenhalter som finns i luften idag. =/
Åkte istället till sjukhuset och universitetet för att fixa tre småsaker som är väldigt viktiga att göra inför resan (orkar inte ta upp vad, bara "bla bla" för alla andra utom mig typ:p). Två av sakerna som skulle ta tio minuter att göra - sa sköterskorna - har inte gjorts på två veckor.. En av mina hjärtläkare är numera pappaledig och den andra är "bara borta", uppenbarligen vet ingen vart han är, men han skulle komma tillbaka den 1 juni iaf..
Jahaja, första juni, ja men det låter ju lämpligt. Åker ju då. Har han varit här de två senaste veckorna? Jodå, men läkarna läser inte alltid sköterskornas meddelanden. Kanske skulle vara bra om de gjorde det då!!

GAAH!

Sedan på skolan var hon ÅTERIGEN borta, hon hade synts till innan lunch, men efter det verkade ingen ha lagt märke till henne.. Nehe, så himla passande då! Ja, men hon är ju jämt här annars.. Ja men vad hjälper det mig?

. . .

Nåja, min dag so far..
Får väl ta itu med sysslor här hemma då, när ändå inget verkar fungera. Lägenheten kan väl åtminstone inte springa bort?
Nog för att jag är klok nog att inse att jag inte ska ta för givet att den faktiskt står kvar, innehållandes rätt rum och prylar. Sånt kan man ju tyvärr aldrig lita på!

Kommentarer
Postat av: HANNAH

Absolut, tullavgift, fraktavgift + någon mer avgift, förjävligt!

2009-05-19 @ 17:23:10
URL: http://hannahborg.blogg.se/
Postat av: JENNIE

SV: Haha det stämmer säkert, men om 50% av de vuxna har kissat i bassänger så har ju hälften av dagens barn också gjort det, tänk på det nästa gån du badar i en offentlig bassägn, hälften av alla ungar har troligen kissat där :P usch!



Varför har du en hjärtläkare?

2009-05-19 @ 17:27:42
URL: http://jenniesplace.blogg.se/
Postat av: Lena

Grattis till det 200:e inlägget.

2009-05-19 @ 19:18:30
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0