I natt i natt är det du är det jag ... =p

Lämnade hemmet för femton och en halv timme sedan. Nu är jag tillbaka.
Behöver jag tillägga att krogbesöket vart lyckat? ;)

Det var en jävligt fin kille jag träffade senare under kvällen (efter ett antal "lite väl" fulla män). Väldigt mysig och trevlig - och het, definitivt het ;D
Som tjej måste jag ju säga att jag är väldigt ... glad!! :D
Haha

Ska dock ta och ta tag i städningen här hemma nu. Måste dammtorkas av och dammsugas, plus att jag fortfarande inte vet hur jag ska göra med pappershögen i sovrummet. *aargh* - måste lösa det någon dag snart. Det SKA vara borta när jag reser!

Hoppas ni som läser också hade en riktigt fin valborg! :)

//Cer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0