Lugn och panik - finns det inget mellanting? :p

Vaknade i god tid idag (för en gångs skull) och bestämde mig för att läsa ett tag.
Sen plötsligt blev det rusning, stressade iväg och kom till jobbet några minuter sent..
Hade dock inte behövt oroa mig, brödbilen var en timme försenad och innan jag ens fick sätta igång hade det redan gått nära på två timmar *gah!*

Resten gick bra dock. Gick både fort och relativt lätt, nu när jag äntligen börjar ha fått "the hang of it"!

Ska ta och fixa lunch nu, är så hungrig efter att ha stått i "nybakat bröd"-lukt hela morgonen att jag skulle kunna äta mitt hår bara för att få i mig något!!

Kommentarer
Postat av: Karin

haha jag lagar aldrig mat själv, det där var som sagt på fik:) Mycket god kycklingsallad!

2009-05-18 @ 13:28:51
URL: http://karinolofsson.blogg.se/
Postat av: natta

menar du den ja har på huvudet?

2009-05-18 @ 13:39:12
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0