Mitt hem brann inte ned... Thank God!

Har tillbringat dagen med att dels dammsuga, dels dammtorka och dels rolla alla tygfåtöljer, -sitsar och soffan. Började runt två och är snart klar med sistnämnda. Ska sen dammsuga av en gång till och sen torka det jäkla golvet, hela denna oreda är gjord för *gaah*

Inte konstigt man blir slut i huvudet efter en fyra och en halv timmes städning, va??!

Iaf, skulle fixa middag och satte smöret att smälta på plattan och tänkte vila i några sekunder. Glömde såklart att jag satt på spisen och när jag kom på det rusade jag in i köket. Då rykte det kraftigt ur pannan och smöret var av vattenkonsistens och kolsvart... Jahaja, det gick ju bra . . . :-/
Det luktar väldigt bränt i hela lägenheten nu... *ojoj*

Ska ta och försöka göra något annat till middag istället.
Något som inte innefattar brandfara - skulle vara tacksamt!

//Cee

Kommentarer
Postat av: Agnes

Svar: Jag älskar också listor. :D Min dag har varit UNDERBAR. :D

2009-05-09 @ 21:21:27
URL: http://agge1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0