Mysljus


Sitter i vardagsrummet, tittar på någon film med Jack Nicholson och funderar på att snart gå och lägga mig. Levande ljus vid datorn, glödlampor är överskattade för stunden.
Filmen slutar dock 23.30 - hur är det möjligt att en film är två och en halv timme lång? - Okej, kanske inte ovanligt förvisso, men just ikväll!!

Börjar jobba klockan sju imorgon på Maxi. Kvinnan jag pratade med sa att jobbet skulle ta ungefär en och en halv timme, så bör väl vara tillbaka runt nio-halv tio, beroende på. Dels tar det en stund att cykla hem igen och dels är det den första dagen, så allt kan hända. Däremot är det ju överkomligt med mindre än två timmars jobb, även om det innefattar tidiga morgnar framöver. Finns nog inte någon som hatar morgnar lika intensivt som jag gör.
Sov över hos mig och - voila! - ni har dåligt morgonhumör på hög nivå.
Stackars pojkar :D

Å andra sidan har jag faktiskt hundra gånger bättre humör på morgonen nu än jag hade när jag bodde hemma eller i korridoren.
Bra med privatliv ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Sv; Haha det är faktiskt sant. Bärs är bajs i norge, inte samma stavning men samma uttal så om du ber om bärs där så lär nog många kolla konstigt på dig :P



Haha jaha, vad smickrad jag blir! ;)

2009-05-10 @ 22:51:06
URL: http://jenniesplace.blogg.se/
Postat av: Jennie

SV: Föresten det där med städningen, i morgon ska jag ta tag i det! Det har jag lovat mamma nu! Haha, hon har till och med hotat med utegångsförbud :O har aldrig hänt i mitt liv förut. Då måste det var riktigt skitigt...haha.

2009-05-10 @ 22:52:03
URL: http://jenniesplace.blogg.se/
Postat av: Angelica

sv ja de är inte så svårt men dfe gäller att vara petig :D

fint ljus btw :D

2009-05-10 @ 23:55:45
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0