Oh Boy ;-p



Var just förbi krogkillens (fyndigt namn, jag vet, jag är clever) lägenhet för att hämta upp den tröja jag lämnade bakom mig i fredags morse. Gick inget vidare, dock upptäckte jag att killen han bor med (som också var på krogen, men som jag inte pratade speciellt mycket med) verkar väldigt trevlig han med. Härligt gäng! :)
Ska återvända dit senare idag och hämta upp den ^^
Märkte under SMS-växlingen hur annorlunda kvinnor och män (generaliserat, möjligen) tänker. En tjej skriver: "Hör av mig när jag är hemma", medan killar säger "Hör av dig innan du kommer ifall jag är borta"... Liksom vafan? Är det inte hundra gånger lättare att man hör av sig själv när man kommit hem?!!

Är väldigt svårt att andas utomhus idag, antar att det är pollen som ligger tätt inpå. Träffade en barndomskompis två rumskamrater på väg hem i uppförsbackarna. De körde på utan problem och jag försökte med all kraft att inte flåsa, vilket slutade med att så fort jag kom hem var jag tvungen att lägga mig på sängen med stor andnöd och bara försöka dra in tillräckligt med luft. Haha, kan ingenting bara gå lätt en gång? Är det verkligen för mycket begärt?=p

Sitter och dricker O'boy nu, ska ta och krypa ihop i ett soffhörn med chokladdrycken och min ääälskade bok.
Kom Ihåg Att Läsa Den

Kyss,,
Cer

Kommentarer
Postat av: J

oboy e got!

2009-05-05 @ 15:45:00
URL: http://johannaostman.blogg.se/
Postat av: Linda

Männen och kvinnorna tänker så olika!

Vi tänker mer logiskt tycker jag?



Ha en underbar dag, fastän det är mycket pollen :/

2009-05-05 @ 15:47:53
URL: http://typlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0