Real TV-Night


Efter att ha sett "Sveriges smartaste barn" fick jag mersmak för testfrågor och besökte TV3:s hemsida och klickade mig vidare till nya test på http://www.ne.se/static/sverigessmartastebarn/index.jsp

Gick väl "sådär" kan man säga.
De flesta frågor funkade bra och svårighetsgraden ökade. Test sex klarade jag minst frågor på, typiskt när det gäller namn - vare sig det är personer, länder, städer - you name it! - eller historia ><

Sitter och halvser "Forrest Gump" utan större intresse. Såg filmen för många år sedan, på skolan om jag inte minns fel, men har glömt allt som har med den att göra. Har svaga minnesbilder av att han springer längs en lång lång väg och att människor joinar honom, reportar rapporterar där han kommer fram och att skägget växer sig riktigt långt. Har ingen aning om detta är verkligt eller inte, lär bli varse om det snart. Kan ju vara en annan film jag tänker på eller något jag drömt.. Får väl se :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0