So far today^^

Dagen är påbörjad åtminstone ;) Har fixat jobbet, bara gå dit på måndag... KLOCKAN SJU!! *gaah* Har dessutom diskat upp det som fanns (vilket var en hel del) och ringt Motormännen angående hur det såg ut med mitt svenska körkort i USA. Uppenbarligen skulle det inte vara något problem, så som en viss person hade sagt till mig. Det kan ta längre tid i en poliskontroll om man har ett svenskt kort, men i övrigt så! Har dessutom provat några bikinis jag har. Har upptäckt att jag måste sy ihop både bikiniband och väskor innan jag drar. Haha, inte konstigt att jag aldrig kan plocka på mig vilken väska som helst när i stort sett alla är trasiga. Å ena sidan är det ingen höjdarkvalité, kan man tycka och å andra.. lika bra att sätta igång och få det gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0