Stadskaos

Just kommit hem igen. Gick relativt mycket fortare idag. Bara dryga fyra timmar. Framsteg!:))

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu.. Tänkte dra in till stan för att fixa några småsaker, bl.a. reseförsäkran o.dyl. Däremot: åker jag nu så kommer jag vara i stan lagom till lunchen och Gud vet hur segt det är. Speciellt tisdagsluncher, den dag i veckan då folk vaknat upp från helgrytmen och ännu inte kommit in i "onsdagseftermiddagslunket", ni vet: "Snaart helg igen.  Vad ska du hitta på?" Tisdagar betyder stadskaos!

Tror jag ska lägga mig och vila ett slag innan jag åker in till stan. Om jag åker kanske tio i ett så har det lugnat sig tills jag kommer fram^^

Adiós mis amigos!
//Cee

Kommentarer
Postat av: Natta

va kul, jag skulle ha åkt till usa nu den 25:e maj.

Jo såhär var det..

Jag skulle åka med en kompis, sen åkte jag ner till Chile i dec och allt var som vanligt men sen när jag kom hem får jag reda på eller jag måste ringa till henne och fråga hennes mamma vart hon är då svarar hon att hon har flyttat till holland :S och att hon ska bo där ett tag, gissa om jag inte blev sur sen så försökte jag få med en annan tjej kompis men hon tyckte att det var för dyrt sen var jag inne på att åka själv sen sket jag i allt och skaffade en till hund istället..

2009-05-12 @ 13:28:39
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0