trött och seg

Ay ay ay, Dios mío!

Sitter ännu i arbetströjan, fastän det var nära två timmar sedan jag kom hem. Sååå segt. Kollat mail och meddelanden och inväntar nu samtal från "myndighetspersoner" som envisades med att ringa mig på jobbet idag och jag sa till dem att de fick ringa efter lunch ^^ *Duktig kicka* :)

Städningen: Disken uppdiskad igår. Köket - check; Hallen - check; Vardagsrummet - ..; Sovrummet - ..; Badrummet - ..   - Nåja, har något att göra här hemma iaf :p

Övrigt: Ska invänta samtalen, sedan dra vidare och prata med någon på UmU angående skolåterstarten nästa termin och lämna tillbaka en bok på Ålidhems bibliotek. Skrev en lååååång lista för några dagar sedan på vad jag skulle ha gjort den här veckan, men den är helt puts väck! : /
*Så typiskt*

Nåja, ska väl sätta igång någonstans.

Kram // Cer

Kommentarer
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN - foto & kreativitet

Det ska jag göra !

Gud vad bra, jag har faktsikt tänkt mig vita blommor :)

& såna där kom-ihåg-lappar har jag också väldigt lätt för att tappa bort.. Undra om det är undermedvetet? ;)



/ En tjej i storstan

2009-05-15 @ 13:23:39
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/
Postat av: Erickah

Hej Cer!

Jo de blev ganska fina för att vara första gången. Men så svårt va det ju inte. Har du långa naglar och vill fixa något enkelt men snyggt som vi gjorde så kan man köpa manikyrmallar. Duvet små klisterlappar så man får en rak fin rand däruppe på nageln när man målar vitt? Busenkelt. Men jag tyckte detta var hur kul som helst så det är något jag ska träna och bli bättre på så kika in då och då o kolla in lite nya förbättrade designer :))) //Ha det bäst!

2009-05-15 @ 13:42:33
URL: http://tjejsnacket.blogspot.com
Postat av: Natta

haha aaa Stella vägrade gå bort så hon fick vara med på bilden :D

2009-05-15 @ 14:07:57
URL: http://natalies.se
Postat av: Elin Veronica P

Börja om på programmet igen?

2009-05-15 @ 14:11:10
URL: http://elinveronicap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0