Umeaa City

Har fått en del gjort nu iaf ^^ Varit och hämtat ut mitt pass, varit förbi på resebyrån och försökt förhandla om en resa med möjlighet att ändra hemgångsdatum (han tyckte nog jag var för besvärlig och sa att han skulle ringa mig 'när han hittade något som passade' - så nu väntar jag!), var förbi på NUS och pratade med en hjärtsköterska angående möjligheten att få med mig ett läkaintyg där det står att jag är i behov av de mediciner jag har med mig, vilket inte verkade som något större problem.
Dessutom tog jag mig en låååååång runda på Åhléns och kollade böcker, filmer och kläder.. Och köpte inget! Sååå duktigt av mig! *stolt*

Ska skriva till Kristie i Raleigh nu så hon får veta hur det går med allt!

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0