U.S.



USA ligger under mot Schweiz efter första perioden med 0-1. Fortfarande två perioder att komma ikapp dock!!

Har läst till sidan 18 av 82 i ESTA Application Guide. Sakta men säkert, så ^^
Har blivit uppringd av resebyråkillen och en plats på ett plan "hålls" åt mig tills på torsdag. Ska dock dit imorgon och (mest troligt) säga att jag vill ha platserna. Tur-och-retur med avbeställningsskydd och allt blir det en kostnad på 8797 kr, så det är inte helt oöverkomligt ändå.
Sen gäller det då såklart att fixa allt annat så inget är lämnat när det är dags att dra. Fyra veckor kvar bara - och det kommer gå sååå fort.
Så imorgon blir det ännu en dag tillägnad USA-resan tror jag nog, så ser vi sen hur mycket mer som behövs göras just nu. Har trots allt inte varit utomlands sedan jag var nio och då reste jag ju knappast ensam. I vartenda steg man tar gällande resan nu döljer sig ett uns osäkerhet. Tänker så här: "Om andra får sig in, bör väl jag också göra det?"
Trots allt så är jag ju inte kriminell, kommunist, har nekats inträde tidigare etc., så.. Om jag inte verkar så skum i "tullen" så bör det inte vara några problem!
Vänta nu!! - Jag. Inte skum... hmmm... *körd*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0