Arbetsdag número uno

Arbetsdagen blev en aaaning längre än väntat. Istället för de "utlovade" en och en halv timmarna blev det istället s-e-x timmar! :O
När en och en halv timme hade gått hade vi inte ens gjort klart första delen. Oh my God! :p
Men det var kul, fysiskt med rätt tunga lyft och intensivt. Bra träningspass, men istället för att betala gymkort får man lön. Erkänt bättre deal ;D
De killar som tycker jag är så liten (med mina 161 centimetrar och knappa 50 kg - liten?! HAH!!) skulle se mina armar nu. Mörbultade med både blåmärken och rivsår - pff! Ingen tanig liten flicka här inte. Ånej minsann!
Här har vi en hårt arbetande kvinna som käääämpar sig fram genom arbetslivet.. Håhå jaja.

Okej, ska kanske sluta skryta nu. Dock var det kul och rätt hårt arbete, intensivt och tungt. Med andra ord: Perfekt!
Trodde jag skulle vara helt död när jag kom hem, men det känns ganska tvärtom faktiskt. Snarare som att jag verkligen kommit igång idag. (Det var ju ett tag sedan man steg upp såhär tidigt på morgonen för att arbeta/plugga, så!)
Får väl se hur det går med uppstigningen imorgon. Tills dess antar jag att  dagens work-out kommit ikapp mig - kanske måste bli heltidssjukskriven ett tag framöver!

He-he . .

Ska kolla om jag har något att äta! *hungry*

Skriver senare,,
Cee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0