The rest of this week & The beginning of the next

Det blev tillslut så att Ewe stannar en dag till - yay!!:D Hon åker hem imorgon kväll (neeeej!) och då JÄVLAR ska här svaras på kommentarer!!!!
:-)

torsdag har jag blivit bjuden på födelsedagsfika hos 'Emelie från Hemavan' - hennes inofficiella namn ^^ Hon kommer förbi imorgon runt sju för att sno ett recept jag har på en Pavlovatårta. Uunderbart god :)
Sen på fredag åker jag hem till Skeå, ska mest troligt tillbringa kvällen med två av mina äldre syskon.
Lördag kanske det blir upp till Luleå med mamma för att hälsa på lillasyster *puss på dig^^*
Söndag - stugan med mamma, ska träffa mormor och morfar innan mamma kör ned mig till Umeå igen och sover över.
Måndag
- leaving for Philadelphia och Raleigh och en sex-timmars tidsomställning.

*LÄÄÄNGTAR*
Nu är det fan inte lång tid kvar alltså!
:D :D :D :D :D :D :D

Lägg till mig på Bloglovin' så ni kan följa med mig oberoende av dygnsrytmen!!
Kramar till er alla!
Hörs imorgon igen ;-)

Kommentarer
Postat av: Natta

det är laktos... tycker du att jag borde det?

nää har inte fått nya :(

2009-05-27 @ 11:35:22
URL: http://natalies.se
Postat av: Lena

Ska du till USA? Låter alldeles underbart! Där har jag varit några gånger.

2009-05-27 @ 18:34:30
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0