I believe in miracles, you sexy thing

Känner mig urusel nu, men all min energi är slut..
Är redan på väg i säng, vill bara läsa Jodi Picoult tills jag slocknar!

Läste ut hennes roman Skulden igår och påbörjade Försvinnanden av densamma idag, under mina två timmar i solen efter jobbet. Blev aningen längre än jag trodde, men så går det när man inte kollar klockan och läser Jodi <3

Har nu borstat tänderna tre gånger idag (älskar känslan av nyborstade tänder^^) och drar mig så sakteliga rakt in i sängen.

Säger god natt nu och tänker för mig själv att jag verkligen ska göra ett försök till att ta itu med alla era inlägg på Bloglovin' och alla kommentarer. Fortsätt skriva dem ni, så ska vi se vad det blir av det hela^^

Sov gott nu, bloggers!
Puss
Cer

Kommentarer
Postat av: emma

aah det är så härligt!

ooh tack:D ja polyvore är trevligt! :)

2009-05-28 @ 22:55:47
URL: http://emmahaa.blogg.se/
Postat av: Lena

Jag älskar tandtråd! Hoppas du får en god natts sömn.

2009-05-30 @ 23:31:36
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0