Vad händer ikväll?


Satt just och kollade tv-tidningen på nätet. Blir nog inte mycket gjort idag, misstänker jag. Outsägligt trött. Ikväll är det vargtema på SVT2 verkar det som, Disneydags på SVT1, Sveriges smartaste barn och 2½ män på TV3 och TV4+ visar Forrest Gump... Enda som jag kan tänka mig att se, även om jag inte är speciellt peppad direkt.

Disneydags...

låter ungefär som det bästa alternativet för en sådan här aktiv dag ^^

Åh, saknar lördagskvällar när man var liten. Satt med lördagsgodispåsen, Disney och Bingolotto. Mysig tid - lite synd att den är över. Fast det brukar väl bli så.

*gääääsp*

Tack och lov att jag håller på att läsa en riktigt bra bok iaf! Har som inte hunnit läsa under veckan, så har fortfarande inte kommit så långt. Helkväll med bina. Sweet!

//Cer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0