Bloggändringar och tentamen

Gårdagen gick bra, det blev lite stressigt emellanåt, men allt hanns med och i tid! Har nu tenta imorgon, vilket känns lite smått oroande, men hoppas på att kunna klara det! Omtentan i Spaniens Realia, missade godkäntnivån med tre poäng - men vad gör man? Tar nya tag såklart!
Hoppas och ber att jag ska klara tentan imorgon, så jag får det 'bortgjort för all framtid' - skulle vara vääldigt skönt^^

Har ändrat lite grann på bloggen, bl.a. bloggnamnet och underrubriken samt bilden och infon som man klickar fram genom "Ceralia"-länken.
Så nu känns hela bloggen lite mer personlig, lite mer jag helt enkelt! (Took me long enough, haha)

Morfar kommer i alla fall förbi om en timme ungefär för middag och sedan hade jag och Elin tänkt se Lyxfällan kl 21. Måste ringa till henne och säga att jag isf kommer slänga ut henne direkt efter, då jag måste plugga - men tror hon har överseende med det. Vi har känt varandra sen 4-årsåldern, så vi har gått igenom det mesta tidigare :p

Oh well, dags att slita sig härifrån (vill stanna och skriva typ en timme till, men bär med mig vetskapen att det inte är speciellt klokt ;p).
Så, dags för plugg. "Yay"

Kramen :)

Kommentarer
Postat av: Lena

Ibland kan man vilja byta inrikting under tidens gång med bloggen. Jag har snart bloggat i ett år. Fast jag är nog rätt nöjd än så länge. Fast jag går och funderar ibland på bloggen.

2009-11-12 @ 20:26:55
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0