Chronical update

Först och främst: Debatt har verkligen gått ned sig...!

Är nu av med "gammsoffan" som stått i hallen - blev så himla rymligt igen^^
Plus att jag fick en stor fin beige matta som matchar den röda nysoffan mycket bättre :D
Tack mormor!;)
Kanske borde passa på att tacka alla tre (mamma, mormor OCH morfar) för soffan! God jul på er med! ;D


På lördag ska jag bege mig upp till MediaMarkt och har som plan att ~*~ÄNTLIGEN~*~ köpa en ny kamera!
Vill ha vill ha vill ha!
Det är grymt så mycket jag saknar min trogne bildtagarvän. Paparazzi nästa?;)

Sista dagen för veckan imorgon. börjar kl 9-12 då vi har PM-seminarium, vilket sedan fortsätter mellan 13-16 med caseseminarium.
Det första rör uppsatsen (a.k.a. det som vi bör koncentrera oss på) och det andra är bara en skitsak för att vi ska få så lite tid som möjligt över för att leva. Hatar verkligen sådana uppgifter. Därför var vi väldigt oseriösa när vi skrev uppgiften, men hoppas att vi ska slippa någon jäkla straffuppgift för ett onödigt jäkla jobb som vi absolut kunnat klara oss utan..

Sen blir det helg! :D
Lördagen går åt. Ska upp på Ersboda, bl.a. för planerat kamerainköp och sen ut på stan 'i roll som kontaktperson'.
Har dock klart för mig att detta inte får ta längre tid än till 16, då jag har tenta på tisdag och det känns (mycket!) viktigare just nu!
Söndag kommer jag möjligen plugga med en spanskkursare på skolan. Hoppas det iaf! Hon känns grymt påläst och jag tror det är precis vad jag behöver så här i tentatider^^

Nu är det dock dags för en snabbdusch :)

Hörs senare! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0